E-poe kaubadkoju.ee (edaspidi e-pood) omanik on APEK Digital OÜ (registrikood 14082177), asukohaga Tähistaeva 10, 13516 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad e-poes kaubadkoju.ee kaupade ostmisel.
  • Kaupa saab osta Eesti Vabariigis.
  • E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba transpordi eest.
  • Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
  • Kõik ostja kulud seoses kauba tellimusega esitatakse tellimuse vormistamisel ostukorvis ja kassa lehel. 

Tellimuse vormistamine

  • Klient valib e-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
  • Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
  • Läbi Maksekeskuse saavad kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:
Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay, Revolut, N26 ja Indivy 3
Läti: SEB, Swedbank, Citadele ja Luminor
Leedu: Swedbank, SEB ja Luminor
Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Krediitkaardid: Visa ja Mastercard

  • Ostu eest on võimalik tasuda kolmes võrdses osas (Indivy 3). Kliendi jaoks puuduvad intressid ja muud lisatasud. Kliendi esimese osamakse tähtaeg saabub alles kuu pärast ostu sooritamist.
  • Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
  • Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  • Ostukorvi lehel saab sisestada ka sooduskuponge.
  • Müügileping  jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole. 
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

Kohaletoimetamine

  • Kaupa tarnitakse Eesti Vabariigis.
  • Kohaletoimetamine Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaatidesse 2,35 €. Kuller ukseni 5.99 €. Kauba saatmiskulud kannab ostja. Vastav hinnainfo on kuvatud ostukorvis.
  • Alates 45 eurost ostukorvile on transport tasuta üle Eesti.
  • Saadetised Eesti laost jõuavad ostja määratud sihtpunkti 2 - 3 päeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  • Saadetised väljastpoolt Euroopa Liitu jõuavad ostja määratud sihtpunkti 7 - 23 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  • Kui e-pood on veebilehel või tellimuse kinnitusel teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub e-poe poolt avaldatud tähtaeg.

Taganemisõigus

  • Kliendil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote kättesaamisest.
  • Taganemiseks on vajalik Kliendil saata taganemise avaldus e-posti aadressile info@kaubadkoju.ee. Avalduse saate esitada ka kontaktivormi kaudu, kuhu palume lisada:
    1. Eesnimi ja perenimi
    2. Tellimuse nr
    3. Tagastatava kauba nimetus
    4. Vahetuse puhul uue kauba nimetus
  • Toote defekti korral, vormistab tasuta tagastamise müüja (e-pood). Selleks võta meiega ühendust e-posti, telefoni või kontaktivormi kaudu. 
  • Kauba tagastamisel kehtib põhimõte, et tagastamine toimub samal viisil, mil kaup ostjale toimetati.
  • Müüja kannab tagastatud Toote/Toodete, muu hulgas Kliendi kantud kättetoimetamise kulud, tagasi Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse laekumisest. Klient on kohustatud tagastatud kauba toimetama Müüjani 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on tagastatud toote/tooted tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Tagastatav Toode ei tohi olla kasutatud, rikutud, samuti määrdunud või muude kasutamisjälgedega. Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – juhend, sertifikaat, jne).
  • Kauba tagastamiskulud kannab ostja.
Tagastada tuleb toode
Kellele: APEK Digital OÜ
Tagastuspunkt: Omniva Tallinna Kakumäe Selveri pakiautomaat - Rannamõisa tee 6, 96015 Tallinn
Telefon: 5553 1606
Tagastamisel, palun saata e-kiri koos oma tellimuse numbriga aadressil info@kaubadkoju.ee

  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Saatmiskulu kompenseeritakse kliendile kui selgus, et kaup oli defektiga või väljasatud oli vale kaup.

      Pretensiooni esitamise õigus

      • E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.
      • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@kaubadkoju.ee või helistada telefonil: 5553 1606.
      • E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
      • Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
      • E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

      Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

      • Kaubadkoju.ee isikuandmete töötlemise vastutavaks töötlejaks on: APEK Digital OÜ, Tähistaeva 10, 13516 Tallinn.
      • Kõiki kaubadkoju.ee veebilehe külastamise ja konto halduskeskkonnas sooritatud ostude käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
      • Kaubadkoju.ee edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
      • kaubadkoju.ee rakendab kõiki turvameetmeid (s.h. füüsilisi, infotehnoloogilisi ja organisatsioonilisi) töödeldavate isikuandmete kaitseks. Ligipääs isikuandmetele on ainult selleks volitatud isikutel ning kõikide kaubadkoju.ee klientide isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalse informatsioonina.
      • Isikuandmete töötlemise kohta palun lugege lähemalt Privaatsustingimuste lehelt.

      Vaidluste lahendamine

      • Kui ostjal on e-poe osas pretensioone palume saata e-kiri aadressile info@kaubadkoju.ee.
      • E-pood vastab kliendi esitatud pretensioonidele 14 tööpäeva jooksul.
      • Kui ostja ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
      • Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
      • Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
      Aitäh, et liitusid uudiskirjaga!
      See e-posti aadress on juba registreeritud